توجه؛ از ارزیابی تا توانمندسازی

چارچوبی کاربردی برای ارزیابی تا توان‌بخشی

گروه مدرسین آکادمی باشگاه مغز
سرفصل‌ها و جلسات دوره:
جلسه اول
1 - توضیحات دکتر حامد اختیاری در مورد دوره آموزشی
2 - بیان تجربیات و بررسی یک مورد بالینی (1)
3 - بیان تجربیات و بررسی یک مورد بالینی (2)
4 - بیان تجربیات و بررسی یک مورد بالینی (3)
5 - آسیب‌شناسی توجه (1)
6 - آسیب‌شناسی توجه (2)
7 - آسیب‌شناسی توجه (3)
8 - آسیب‌شناسی توجه (4)
9 - آسیب‌شناسی توجه (5)
10 - آسیب‌شناسی توجه (6)
جلسه دوم
1 - 1- تشخیص و ارزیابی ADHD
2 - 2- تشخیص و ارزیابی ADHD
3 - 3- ارزیابی توجه؛ ارزیابی با IVA
4 - 4- ارزیابی توجه؛ ارزیابی با IVA
5 - 5- ارزیابی توجه؛ ارزیابی با IVA
6 - 6- ارزیابی توجه؛ ارزیابی با IVA
7 - 7- ارزیابی توجه؛ ارزیابی با IVA
8 - 8- ارزیابی توجه؛ ارزیابی با CANTAB
9 - 9- ارزیابی توجه؛ ارزیابی با CANTAB
10 - 10- ارزیابی توجه؛ ارزیابی با CANTAB
جلسه سوم
1 - 1- درمان‌های دارویی در اختلال ADHD
2 - 2- درمان‌های دارویی در اختلال ADHD
3 - 3- درمان‌های دارویی در اختلال ADHD
4 - 4- درمان‌های دارویی در اختلال ADHD
5 - 5- درمان‌های دارویی در اختلال ADHD
6 - 6- درمان‌های دارویی در اختلال ADHD
7 - 7- مداخلات توان‌بخشی توجه، مجموعه‌های کامپیوتری خارجی {توان‌بخشی با ریهاکام}
8 - 8- مداخلات توان‌بخشی توجه، مجموعه‌های کامپیوتری خارجی {توان‌بخشی با ریهاکام}
9 - 9- مداخلات توان‌بخشی توجه، مجموعه‌های کامپیوتری خارجی {توان‌بخشی با ریهاکام}
10 - 10- مداخلات توان‌بخشی توجه {مدل‌های بالینی توجه و تمرینات مداد کاغذی}
11 - 11- مداخلات توان‌بخشی توجه {مدل‌های بالینی توجه و تمرینات مداد کاغذی}
12 - 12- مداخلات توان‌بخشی توجه {مدل‌های بالینی توجه و تمرینات مداد کاغذی}
13 - 13- مداخلات توان‌بخشی توجه {مدل‌های بالینی توجه و تمرینات مداد کاغذی}
14 - 14- مداخلات توان‌بخشی توجه {مدل‌های بالینی توجه و تمرینات مداد کاغذی}
جلسه چهارم
1 - 1- مداخلات توان‌بخشی توجه (مجموعه ایرانی)
2 - 2- مداخلات توان‌بخشی توجه (مجموعه ایرانی)
3 - 3- مداخلات توان‌بخشی توجه (مجموعه ایرانی)
4 - 4- مداخلات توان‌بخشی توجه (مجموعه ایرانی)
5 - 5- نحوه‌ی طراحی پژوهش، توان‌بخشی و غربالگری با مغزینه
6 - 6- نحوه‌ی طراحی پژوهش، توان‌بخشی و غربالگری با مغزینه
جلسه معارفه (ویدئو ضبط شده)
1 - جلسه معارفه (ویدئوی ضبط شده)
جلسه پرسش و پاسخ (ویدئو ضبط شده)
1 - جلسه پرسش و پاسخ نهایی

 


 معرفی مختصر دوره:

این دوره آموزشی، با دیدگاه بالینی-کاربردی به بررسی، ارزیابی و توانبخشی عملکرد توجه و تمرکز و آنچه ما با نام اختلال نقص توجه یا ADHD می­ شناسیم، می‌پردازد. به این صورت که دانشجویان این دوره طی سه بخش آموزشی ذیل، به دیدگاه جامعی نسبت به توجه و تمرکز و اختلال نقص توجه دست خواهند یافت. 

بطور کلی، محتوای این دوره شامل مجموعاً 12 ساعت آموزش در قالب 4 هفته برنامه‌­ریزی شده است. همچنین حساب کاربری تمرینی مغزینه؛ یکی از ابزارهای توان بخشی توجه، در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. 

اطلاعات آموزشی دوره:

سرفصل‌های آموزشی این دوره و فعالیت‌های مربوط‌ به آن، مطابق جدول زیر است:

نحوه برگزاری و تقویم آموزشی-اجرایی دوره:

دوره به صورت بدون پشتیبانی می‌باشد. دانشجویان محترم متناسب با زمان‌بندی شخصی خود می‌توانند ویدئوی جلسات را مشاهده و در تاریخ‌های مقرر شده نسبت به تکمیل دوره خود اقدام نمایند.

"اطلاعیه جهت شرکت در آزمون­‌ها پایان‌­ترم"

مولفه‌های آموزشی این دوره، شامل موارد ذیل می‌باشد:

سیر فعالیت‌های شما در هر هفته آموزشی:

قابل ذکر است به جز جلسات آنلاین و امتحان پایان‌ترم که در زمان مشخص شده برگزار می‌شوند، سایر موارد از قبیل مشاهده ویدئوها و انجام آزمون­‌های هفتگی دارای انعطاف زمانی می‌باشند و متناسب با زمان‌بندی شما قابل تغییر هستند. هرچند به منظور دریافت بازخورد مناسب از تیم آموزشی و اجرایی دوره، انجام فرآیند آموزشی مطابق با زمان‌بندی تقویم آموزشی- اجرایی دوره پیشنهاد می‌شود.

قوانین آموزشی-اجرایی دوره:

۱- در فضای مربوط به گروه‌های تلگرامی و جلسات آنلاین، حفظ احترام نسبت به تیم اجرایی، علمی و سایر شرکت‌کنندگان الزامی است.

۲- از ارسال پیام شخصی و تماس با اساتید و کارمندان آکادمی باشگاه مغز خودداری شود. تمامی ارتباطات افراد از مسیرهای تماس تلفنی با دفتر آکادمی، ایمیل آکادمی و یا پیام به حساب پشتیبانی آکادمی در تلگرام می‌باشد.

۳- جهت دریافت گواهی پایان‌دوره، کسب حداقل 51 درصد از نمره کل و همچنین شرکت در آزمون‌ پایان ترم ضروری است.

۴- نمره قبولی در آزمون‌های هفتگی و امتحان پایان­‌ترم، برابر با نیمی از نمره کل هر آزمون می‌باشد.

۵- شرکت در آزمون‌ پایان‌­ترم طبق زمان‌بندی ارائه شده باید صورت بگیرد. لذا شرکت کنندگان محترم برنامه‌ریزی لازم جهت شرکت در این آزمون‌ را انجام دهند.

۶- درخواست گواهی اتمام دوره، تا حداکثر یک ماه بعد از تاریخ برگزاری آزمون پایان دوره امکان‌پذیر می‌باشد.

 

لطفاً پیش از ثبت‌نام در دوره به این مورد توجه فرمایید:

بسیار مهم:

خدمات ذیل صرفاً در حالت نوع رویداد از نوع «همراه با پشتیبانی» قابل دسترس است: (نوع رویداد را بخش مشخصات دوره مشاهده نمایید)

۱- برگزاری جلسات آنلاین پرسش و پاسخ

۲- عضویت و تعامل در گروه تلگرام

۳- حساب کاربری مغزینه

 

مخاطبین دوره:

به طور ویژه، روان‌شناسان، مشاوران و درمانگران حوزه توان‌بخشی شناختی، مخاطبین این دوره هستند.

مشخصات
مدرس‌:
حامد اختیاری تارا رضاپور سید آرین شاهنگیان هادی مرادی سجاد منتظرقائم مهدی تهرانی دوست
نوع رویداد:
آفلاین
مدت زمان:
12 ساعت
گواهی:
دارد
گروه مخاطب:
درمانگران حوزه توان‌بخشی
تعداد جلسات:
6 جلسه
برای دریافت گواهی پذیرفته‌شدن در آزمون‌ها الزامی است.
840,000 تومان
ثبت‌نام پرداخت قسطی

ضمانت پرداخت امن

نظرات (3 نظر)
ثبت نظر
هادی 1402/02/05 - 13:02
دانشجوی دوره
سلام محل آزمون ها کجاست؟ آیا خودمون میتونیم گروهمون رو انتخاب کنیم؟
1402/02/08 - 12:54
پشتیبان باشگاه مغز
با سلام، از طریق بخش مربوط به صفحه دوره در دسترس است. زمان باز شدن آزمون ها همزمان با آغاز رسمی دوره آموزشی است.
مریم 1402/02/11 - 17:04
دانشجوی دوره
سلام شب تون به خیر من الان در گروه دارو شناسی اطلاعیه ثبت نام را دیدم و در اطلاعیه نوشته شده بود با کد تخفیف هزینه دوره ۶۳۰ تومان می شود ولی الان که کد را وارد کردم ۶۷۵ محاسبه شد.لطفا راهنمایی بفرمایید
طهورا 1402/02/13 - 15:25
دانشجوی دوره
سلام من دانشجو هستم و زمان برگزاری دوره همزمان با ارایه های درسی و امتحانات هست، امکان داره دوره تابستان هم برگزار بشه؟ تشکر
دوره های دیگر: